Region bilježi značajan porast stranih radnika, a među njima se ističe velik broj radnika iz Nepala.
Industrija jedva postoji u Nepalu, a ona koja postoji je orijentirana dominantno na domaće tržište. Stoga je jedini značajan industrijski proizvod u izvozu odjeća, ali je ukupan izvoz toliko mali za zemlju s tolikim brojem stanovnika da je to zanemarivo.
Nepal je postao značajan izvor radne snage za regiju, a radnici iz te azijske zemlje dolaze raditi u različitim sektorima, uključujući turizam, građevinu i poljoprivredu.
Nepal je zemlja bogata etničkim raznolikostima, s više od 120 etničkih skupina i 120 jezika.
Uprkos siromaštvu i ratu između maoističke Komunističke stranke Nepala i vlasti, Nepal ima bogatu kulturnu baštinu i raznoliku religijsku scenu. Zemlja je postala republika 2008. godine nakon okončanja građanskog rata.
Samo 76.2 posto ljudi je pismeno, prema popisu stanovništva provedenog 2021. Podjela stanovništva na kaste je još uvijek jako izražena u Nepalu, pa su na službenim stranicama Nacionalnog statističkog ureda Nepala ljudi, osim po etničkoj pripadnosti, popisani i po pripadnosti kasti.
30.7 posto kućanstava živi u objektima sagrađenima od cigla i kamenja povezanih blatom, 11.7 posto u objektima izgrađenima od bambusa, 3.2 posto izgrađenima od drva, 1.2 posto od lima i 0.4 posto od blata.
Tek svaki drugi objekt za stanovanje je izgrađen od cigli ili kamenja povezanih cementom. 40 posto krovova je napravljeno od lima, a 3.9 posto od slame i sličnih materijala. Skoro pola podova (46 posto) je napravljeno od blata.
Velika većina kućanstava ipak ima pristup električnoj energiji (92 posto), ali ipak pola kućanstava još kuha na drva. Tek svako drugo kućanstvo ima televiziju, svako šesto ima računalo ili laptop, a samo 3.1 posto posjeduje automobil. Bicikli i motocikli dominiraju prijevozom.
Svako četvrto kućanstvo posjeduje frižider, a mašina za suđe i klima-uređaji su elitni luksuz koji si može priuštiti malo ko (4.2 posto ima mašinu, 0.8 posto klima-uređaj).