Boreas nagrađen prestižnom nagradom DIAGEO Society 2030 za inovativnu kampanju Keep Walking. Keep Planting.

Posted by

Inovativni projekat Keep Walking. Keep Planting nastao u suradnji između kompanije Diageo i Boreasa, najveće članice Stanić Group, osvojio je prestižnu nagradu DIAGEO Society 2030. Ovaj projekt predstavlja integraciju održive prakse i društvene odgovornosti u industriji pića, s posebnim naglaskom na očuvanje okoliša i obnovu prirode.

Johnnie Walker, najpoznatiji proizvođač viskija u svijetu, na različite načine pokušava ukazati na značaj zdrave i čiste okoline. Upravo su požari su najveći neprijatelji šuma koje su pluća Zemlje. U augustu 2021. godine na području Homolja u općini Konjic u svega nekoliko sati, požari su uništili više od 150 hektara šume crnog bora, sa stablima starijim od 70 godina.

Napori Boreasa u okviru projekta Keep Walking. Keep Planting prepoznati su i nagrađeni nagradom DIAGEO Society 2030. Ova nagrada je priznanje za inovaciju i društvenu odgovornost u industriji pića. Diageo je pokazao da je moguće postići uspješnu ravnotežu između poslovnih ciljeva i očuvanja okoliša, te pružio primjer drugim kompanijama u industriji.

Nina-Christina Stanić, članica uprave Stanić Group i izvršna direktorica marketinga.
Nina-Christina Stanić, članica uprave Stanić Group i izvršna direktorica marketinga.

– Prvo želim istaknuti koliko sam ponosna na cijeli tim koji je radio na ovom projektu. Bez njihove posvećenosti i napornog rada, ovo nikada ne bi bilo moguće.  Što se samog projekta tiče, sadimo 15.000 sadnica i stalno ponavljam kako će te sadnice, kada postanu odrasla stabla, godišnje doprinositi apsorpciji 315.000 kg ugljičnog dioksida, što je ekvivalent godišnjem karbonskom otisku 78 prosječnih pojedinc, mislim da ne moram više objašnjavati utjecaj koji će ovaj projekt ostaviti na okoliš. No, naš projekt se ne zaustavlja samo na fizičkom činu sadnje stabala. Primarni cilj je podizanje svijesti o zajedničkoj odgovornosti za Planetu. Inspirirani snagom kolektivnih akcija, uključili smo zajednicu, naše zaposlenike i sugrađane u ovaj projekt. Samo zajedničkim naporima možemo ostvariti značajan napredak i pomoći našem planetu u borbi protiv globalnog zatopljenja. Ovo je naša zajednička borba, borba koja nas sve povezuje i koja ima dalekosežne posljedice za buduće generacije, izjavila je Nina-Christina Stanić, članica uprave Stanić Group i izvršna direktorica marketinga.

Diageo je postavio cilj sadnje milijun stabala širom svijeta u sljedećih deset godina kako bi doprinijeli obnovi šuma i smanjenju emisija stakleničkih plinova. Stalna predanost ka smanjenju ugljičnog otiska i zaštiti prirodnih resursa, rezultirala je sadnjom više od 389.000 stabala diljem domovine rođenja Johnnie Walkera, Škotske, a do 2025. godine ukupna brojka sadnica će iznositi milijun.

– Više od stotinu ljudi je radilo na ovom projektu i iznimno smo ponosni na ovu nagradu. Međutim, ono što nam je važno jeste uticaj koji vršimo i poruka koju šaljemo našim javnostima. Naime, Boreas posluje u skladu sa principima održivosti koja brine o tri komponente: planeta, ljudi i profit. Svaka od ovih komponenti je  podjednako važna za našu sadašnjost i budućnost. U projektu Keep Walking, Keep Planting Johnnie Walker nam je pomogao da ne šetamo sami na putu održivog razvoja planete, ljudi i profita.“, pojasnila je Amra Skrobo-Berberović, direktorica marketinga u kompaniji Boreas d.o.o., najvećem bosanskohercegovačkom distributeru.

Amra Skrobo-Berberović, direktorica marketinga u kompaniji Boreas d.o.o., najvećem bosanskohercegovačkom distributeru.
Amra Skrobo-Berberović, direktorica marketinga u kompaniji Boreas d.o.o.

Ovaj projekt nije samo početak, već i putokaz ka održivoj budućnosti u kojoj su ljudi svjesni svog utjecaja na okoliš i poduzimaju akciju kako bi ga sačuvali i obnovili.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *