Tenderska procedura za izbor izvođača radova na tunelu Prenj, koja je počela u septembru 2022. godine, još uvijek nije okončana. Prema informacijama, proces se nalazi u drugoj završnoj fazi, uz planirani rok za dodjelu ugovora u decembru 2024. godine.
Vrijednost projekta, koja bi trebala iznositi blizu milijardu i 100 miliona KM, čini ga najskupljim projektom na cjelokupnom autoputu u Bosni i Hercegovini.
Dionica Ovčari – tunel Prenj – Mostar Sjever bit će duža od 10 kilometara, s desnom tunelskom cijevi dužine 10.165 metara i lijevom pet metara kraćom, što će ovaj tunel učiniti najvećim u BiH i devetim najvećim u Evropi.
Gradnja tunela će se odvijati uz strogo poštivanje svih sigurnosnih standarda propisanih Direktivom EU, s većim profilom i pregradama.
Za izgradnju ove dionice prijavilo se osam kompanija, od kojih su dvije eliminirane zbog neispunjavanja uslova, a još tri su kasnije diskvalificirane.
Trenutno su na odobrenje EBRD-u poslane kompanije “Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret”, “Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S.” i konzorcij “DL Limak Joint Adventure”. Izbor kompanije bit će poznat nakon što EBRD dostavi izvještaj.