Uz izgradnju autoputa na koridoru Vc, planira se gradnja i novih dionica koje neće biti dio navedenog saobraćajnog koridora. Očekuje se povezivanje nekoliko gradskih i općinskih centara u ovom entitetu, uz vezu na međunarodne saobraćajne pravce.
Javno poduzeće Autoceste Federacije BiH planira izgradnju tri nove dionice autoputa koje nisu dio koridora Vc: granica RH – Orašje – Brčko – Tuzla, Jadransko-jonski koridor i Tuzla – Žepče.
U južnom dijelu Hercegovine, uz izgradnju brze ceste Stolac – Neum, kao i koridora Vc, planira se izgradnja autoputa na Jadransko-jonskom koridoru.
Na sjeveru BiH, pripremne aktivnosti su intenzivirane za povezivanje Orašja i Tuzle autoputem. Također se razmatra povezivanje Tuzle i Žepča.
Radovi su u toku na brzoj cesti Lašva – Nević Polje, podijeljenoj na pet dionica. Ova cesta će imati važnu ulogu u saobraćajnom povezivanju.
Planovi uključuju i gradnju još četiri brze ceste u Federaciji BiH: Bihać – Cazin – Velika Kladuša – granica s RH, Bihać – Ključ, Prača – Goražde te Mostar – Široki Brijeg – granica s RH.
Ugovori su već potpisani za brze ceste Prača – Goražde i Lašva – Travnik – Jajce, dok su radovi u toku na dionici Lašva – Nević Polje (LOT 5) i posljednjoj dionici sarajevske obilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća – LOT 3B.
Prema planu poslovanja za 2024., planirano je pokretanje radova na još dva pravca do kraja godine: granica RH – Orašje – Brčko – Tuzla, dionica Maoča – Tuzla, LOT 5 Čanići – Šićki Brod (Tuzla), te Mostar – Široki Brijeg – granica s RH, dionica Polog – granica RH, poddionica Podledinac – Grude istok.