USAID Turizam omogućava širu dostupnost online plaćanja u turizmu

Posted by

USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) sklopio je partnerstvo s kompanijom Monri Payments, jednim od prvih pružatelja usluga plaćanja u jugoistočnoj Evropi, s ciljem olakšanog i proširenog pristupa online plaćanjima za sektor turizma Bosne i Hercegovine. Na ovaj način, značajno će se povećati broj turističkih proizvoda u Bosni i Hercegovini dostupnih online, čime će se unaprijediti online vidljivost i prisutnost Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije.

Turistički sektor u Bosni i Hercegovini suočen je s izazovom prodaje turističkih proizvoda/aranžmana putem interneta, jer postoji nedostatak svijesti i znanja o važnosti i dostupnosti različitih kanala za plaćanje, koji bi omogućili online rezervacije i potvrde na siguran i pristupačan način, te integraciju platnih sistema u web stranice i prodajne kanale. Trenutno, većina rezervacija među mikro i malim tvrtkama se obavlja putem kontakt forme kojom se ne dovršava cijeli proces u jednom posjetu web stranici, čemu teže savremeni putnici.

USAID Turizam i Monri Payments dogovorili su saradnju kojom se otvara prostor za digitalnu transformaciju među pružateljima turističkih usluga, kroz integraciju pristupačnih, sigurnih i pouzdanih opcija plaćanja u prodajne kanale po konkurentnim i posebnim cijenama. Partneri će raditi na podizanju svijesti o važnosti online rezervacija, potvrde i plaćanja na savremenoj turističkoj sceni; podizanju svijesti i interesa za opcije platnih sistema kompanije Monri Payment među pružateljima usluga u sektoru turizma; te osiguranju povlaštene stope naknade plaćanja, kako bi potaknuli pružatelje turističkih usluga da razmotre opcije platnih sistema kompanije Monri Payments.

Monri Payments će pružateljima turističkih usluga u BiH ponuditi povlaštene stope za naknadu transakcija putem platnih sistema, kao i dodatne usluge potrebne za omogućavanje online plaćanja i transakcija. Također, osigurat će posebne transakcijske naknade koje naplaćuju lokalne banke u Bosni i Hercegovini i nastaviti pregovarati o mogućnostima dodatnih nižih transakcijskih naknada s lokalnim bankama u Bosni i Hercegovini (eCommerce naknade), na temelju ostvarene vrijednosti transakcija.

Nakon inicijalne promocije ponude, više od 30 bh. turističkih kompanija započelo je pregovore s Monri Payment kompanijom za integraciju platnog sistema, dok je već 5 kompanija uspješno završilo proces.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *