
Tokom ove godine planirana je dodjela ugovora za izgradnju novih 45 kilometara autoceste na Koridoru Vc, uključujući dionice Mostar jug – Buna, Mostar sjever – Mostar jug, tunel Prenj te potencijalno i Ozimice – Poprikuše.
Trenutno su radovi u toku na sedam dionica ukupne dužine od 55 kilometara, uključujući Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, te tunel Kvanj – Buna.
Planirano je da se do kraja godine završi i pusti u promet dionica Putnikovo Brdo – Medakovo (8,5 km) i dionica Stara stanica – Golubinja (10 km).
Poseban fokus bit će na jugu zemlje, gdje su planirani ugovori za dionice kroz Hercegovinu, uključujući dionicu Mostar jug – Buna, Mostar sjever – Mostar jug i tunel Prenj. Istovremeno, na sjeveru je u toku priprema projektno-tehničke dokumentacije za dionicu Orašje – Brčko – granica s Distriktom Brčko, u skladu s prostornim planom Posavskog kantona.
Vlada FBiH je već izdvojila 34,9 miliona KM za dionice Maoča – Tuzla, Čanići – Tuzla i Orašje – Brčko, čime se nastavlja širenje mreže autocesta ka Tuzlanskom kantonu.
Osim autocesta, u fokusu JP Autoceste FBiH su i brze ceste. Vlada je osigurala sredstva za četiri ključne trase:
- Bihać – Cazin – Velika Kladuša – granica s RH
- Lašva – Travnik – Jajce
- Mostar – Široki Brijeg – granica s RH
- Prača – Goražde (tunel Hranjen i trasa)
U toku je i izbor izvođača za dionicu brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica s RH. Sekcije Polog – granica RH, Polugrno – Podledinac i Podledinac – Grude istok predstavljaju prvi korak ka izgradnji moderne veze zapadne Hercegovine s Hrvatskom.
Na krajnjem zapadu zemlje, u Unsko-sanskom kantonu, intenziviraju se pripreme za dionicu Bihać – Cazin – Velika Kladuša. JP Autoceste FBiH i Grad Bihać već rade na postupku eksproprijacije zemljišta.