Preuzimanjem 67 Franca marketa sa 900 zaposlenih u Crnoj Gori, danas je završena i posljednja faza kupoprodajne procedure u skladu sa ugovorom koji su krajem maja formalno zaključile kompanije Mercator-CG i Franca.
Finalizacijom tog preuzimanja, Mercator-CG koji od aprila 2021. posluje u okviru Fortenova grupe, postaje najveći poslodavac u Crnoj Gori, sa preko 2.500 zaposlenih, dok sa 195 maloprodajnih objakata postaje i najšire rasprostranjen trgovački lanac u državi, navodi se u saopštenju kompanije koje prenosi Investitor.mr.
Franca marketi u narednom periodu poslovanje nastavljaju pod istim nazivom i u ovom trenutku nisu planirane izmjene režima rada, opisa radnih mjesta ili lokacije obavljanja posla, a sva prava i obaveze iz ugovora o radu zaposlenika preuzima Mercator-CG, kao novi poslodavac.
„Kroz ovo spajanje, naš tim je snažniji za još 900 kolega i koleginica koji svoj radni angažman nastavljaju u našoj kompaniji. Osnaženi iskustvom i znanjem novih kolega, kroz kombinovanje stručnosti, tehnologija, brendova i drugih resursa obje kompanije, kao i proširenjem asortimana ponudom vrhunskih domaćih proizvoda iz Franca asortimana, snažimo svoju poziciju na tržištu do lidera u oblasti trgovine. Novim kolegama želimo dobrodošlicu u tim, uvjereni da će dati značajan doprinos dodatnom jačanju naše reputacije i povjerenja kod potrošača, koje smo godinama predano gradili“, istakao je Ivan Karadžić, izvršni direktor kompanije Mercator-CG.
Dodao je i da preuzimanje označava važan korak u strateškom razvoju kompanije, jer se time Mercator-CG, koji je sa brendom IDEA do sada imao preko 120 maloprodajnih objekata i više od 1.500 zaposlenih te bio prisutan u 19 opština Crne Gore, sada definitivno pozicionira na mjesto lidera na crnogorskom tržištu. Tu je Mercatorovu akviziciju snažno podržala i Fortenova grupa jer se time potvrđuje opredijeljenost Grupe da strateški jača regionalnu prisutnost u maloprodaji.
Prema riječima Senke Marković, regionalne koordinatorke Franca maloprodajne mreže, ovo preuzimanje je veliki razlog za zadovoljstvo, ne samo zato što su zaposleni Franca marketa sada dio velikog tima, već zato što predstavlja uvod u još veće, zajedničke uspjehe.
„Vjerujemo da će nas zajednička snaga, resursi, brojni benefiti i iskustvo koje donosi IDEA, dodatno motivisati da budemo još bolji u svom poslu. Želim da istaknem da je naša želja da radimo zajedno s novim kolegama kako bismo izgradili još uspješniju budućnost za sve nas. Nema sumnje da će ovo spajanje donijeti brojne koristi kako za naše zaposlene tako i za naše potrošače“, kazala Marković.
Podsjetimo, krajem maja su kompanije Mercator-CG i trgovinski lanac „Franca“ potpisale kupoprodajni ugovor, a transakciju je prethodno odobrila Agencija za zaštitu konkurencije.
Trgovinski lanac Franca je nastao kao dio kompanije koju je porodica Franca osnovala 1990. krenuvši od nekadašnje mesne industrije „Meso-promet“. Svoju je prepoznatljivost na tržištu Franca u velikoj mjeri temeljila upravo na domaćem mesu i mesnim proizvodima s vlastitih farmi, koji su osim na crnogorskom tržištu, zastupljeni i na tržištu regiona i zemalja Evropske unije, prenio je Investitor.