Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, Adnan Šteta, najavio je početak radova na rekonstrukciji glavne sarajevske saobraćajnice Obala Kulina bana, koji će započeti 15. jula ove godine. Projekat obuhvata renoviranje ove vitalne saobraćajnice u tri faze: od Skenderije do mosta Ćumurija, zatim od mosta Ćumurija do Vijećnice, te dalje do Vječne vatre.
Saobraćajnica dugačka oko 2.800 metara nije prošla rekonstrukciju gotovo 20 godina, a ministar Šteta ističe da će radovi biti izazovni zbog značaja lokacije u centru grada kroz koji prolazi veliki broj vozila, tramvajskih stajališta i pješaka. Renovacija će uključivati izgradnju trotoara s obje strane, prilagođavanje tramvajskih stajališta za osobe s invaliditetom te postavljanje novog asfalta i sigurnosnih guma za buku.
Ministar je naglasio da će se radovi izvoditi kako danju, tako i noću, uz minimalno ometanje saobraćaja, kako bi se izbjegle gužve tokom važnih događaja poput Sarajevo Film Festivala. Početak radova će se fokusirati na lijevu traku i trotoare zbog postojećih instalacija, a planira se da će rekonstrukcija biti završena u navedenim fazama.
Ministar Šteta također je najavio značajna unapređenja u javnom prevozu Kantona Sarajevo. Planira se da će do 2025. godine trolejbuski sistem biti proširen do Vogošće, dok će tramvajski sistem biti produžen do Hrasnice. Ovi projekti imaju za cilj smanjenje gužvi i poboljšanje efikasnosti javnog prevoza u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
Projekat tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice već je u značajnoj fazi realizacije, s iskopavanjem dionice od Ilidže do stadiona Igman u Sokolović Koloniji. U planu su izgradnja dvije nove okretnice, 20 novih tramvajskih stanica i završetak treće dionice do Famosa. Očekuje se da će građani već idućeg ljeta moći koristiti tramvajski prevoz od Baščaršije do Hrasnice.
Ministar Šteta također je najavio dalje infrastrukturne planove za Sarajevo, uključujući izgradnju tunela Kobilja Glava dužine oko 680 metara, kao i tramvajske pruge do Dobrinje do 2030. godine. Ovi projekti imaju za cilj olakšati saobraćajne tokove i povećati sigurnost u glavnom gradu, te učiniti javni prevoz bržim i efikasnijim.
Sve ove inicijative dio su širih napora da se modernizuje infrastruktura grada Sarajeva i prilagodi potrebama građana i rastućem broju vozila, istovremeno doprinoseći održivijem i efikasnijem urbanom razvoju.