Senadin Ferhatović, osnivač kompanije “Ferhatović suhomesnati proizvodi Wien” i brenda Ferhatović, svojom nevjerovatnom pričom o usponu od prodaje mesa iz gepeka do statusa među vodećim biznismenima u Evropi, osvaja simpatije javnosti.
Porijeklom iz sela Ferhati kod Busovače. Danas Ferhatovićeva kompanija u Beču posluje sa dva prodajna objekta, restoranom i online shopom koji dostavlja proizvode širom Evropske Unije.
Uprkos tome što je brend poznat po suhomesnatim proizvodima, Ferhatović je proširio svoje poslovanje i na uvoz bosanske vode te planira još nekoliko projekata povezanih s Bosnom i Hercegovinom i Austrijom.
Ferhatović ističe da je njegov princip kupovati i dovoditi sve što je moguće iz Bosne i Hercegovine, bez obzira na veće troškove u odnosu na austrijsko tržište.
Osim toga, ponosan je što je stvorio radna mjesta ne samo za ljude iz BiH već i za one koji su se preselili iz drugih zemalja poput Štokholma kako bi radili kod njega.
Svoj uspjeh povezuje s počecima kada je sa samo 650 eura ušteđevine, 2017. godine, počeo prodavati meso iz gepeka automobila. Put do uspjeha nije bio lak, ali Ferhatović zahvaljuje Bogu na svakom koraku, ističući svoju skromnost i često se šaleći na svoj račun kao “diplomirani automehaničar”.
Ferhatovićeva priča inspirativan je primjer kako se s trudom, odlučnošću i vjerom u sebe može postići uspjeh unatoč skromnim počecima.