Perutnina Ptuj: Obilježeno jubilarnih 50 godina popularnog brenda POLI

Perutnina Ptuj, prije 50 godina, predstavila je pileću salamu POLI, što je bila revolucionarna inovacija u prehrambenoj industriji tog doba, 1974. godine. Od tada, POLI je ostao vjeran najvišim standardima kvaliteta i originalnom receptu.

Jubilarnih 50 godina obilježeno je svečano u Sarajevu, u prisustvu ključnih sudionika, partnera i medija.

Adnan Hodžić, direktor Perutnine Ptuj BiH d.o.o., istaknuo je da je lojalnost brendu dvosmjerna ulica, temeljena na međusobnom povjerenju i poštovanju. POLI se već 15 godina proizvodi u Bosni i Hercegovini, pri čemu se ističe tradicija i beskompromisna predanost kvalitetu. Fabrika u Brezi, izgrađena 2008. godine, jedna je od najmodernijih u zemlji, a kvalitet i potpuna sljedivost procesa proizvodnje temelj su najvišeg stepena sigurnosti proizvoda.

Adnan Hodžić, direktor Perutnine Ptuj BiH d.o.o.

Hodžić je izrazio zahvalnost uposlenicima i potrošačima na njihovoj posvećenosti i podršci.

David Visenjak, direktor prodaje za Perutnina Ptuj Group, istakao je da je POLI postala sinonim za pileću salamu broj 1 u Evropi i stvorila porodicu popularnih proizvoda, osvajajući srca širom svijeta. Razvojna strategija i ulaganje u brend rezultirali su udvostručenjem vrijednosti prodaje u proteklih deset godina.

David Visenjak, direktor prodaje za Perutnina Ptuj Group

Poli je proslavila 50. godišnjicu brenda nizom aktivnosti, uključujući marketinške projekte i aktivacije usmjerene na podršku razvoju brenda. Kampanja sa sloganom “Bila sam tu…” istaknula je prisutnost POLI tijekom mnogih prekretnica od sredine sedamdesetih godina do danas. Također, realizirana je Poli nagradna igra te je POLI dobio svoju originalnu “Poly Time Machine” na poli web stranici.

Kroz podršku Sarajevo Film Festivalu i Omladinskom Film Festivalu, brend POLI podstiče lokalnu zajednicu i doprinosi kreiranju kulturnih sadržaja.