RESPEKT Exit Reader Mode

JYSK protiv IKEA-e: Lanac namještaja koji posluje i u BiH širi se po Njemačkoj

Neki bi mogli reći da se na tržištu namještaja sprema prava bitka. Dok je IKEA dosad dominirala, novi jeftini lanac namještaja, JYSK, sprema se proširiti svoje poslovanje u Njemačkoj, narušavajući tako vladavinu švedskog diva. S novim poslovnicama širom Njemačke, JYSK šalje jasnu poruku konkurenciji.

Kupci su također nastavili kupovati u više od 3.300 JYSK prodavnica u 48 zemalja svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu a kompanija je u prošloj godini privukla čak 1,2 miliona novih kupaca.

JYSK planira otvoriti još više trgovina, predstavljajući novi “Store Concept 3.0” i unaprjeđujući logistiku i osoblje.

Iako se IKEA ističe po velikim trgovinama i širokom asortimanu, JYSK se ističe kvalitetom proizvoda po pristupačnim cijenama i fokusom na urbanim sredinama.

Ovo će ne samo pojačati konkurenciju u sektoru maloprodaje namještaja, već bi moglo i promijeniti ponašanje kupaca.

IKEA, nekoć sinonim za jeftin i moderan namještaj, sada će se suočiti s ozbiljnim izazovom. Kupci s nestrpljenjem očekuju kako će ovaj razvoj utjecati na njihove kupovne navike i industriju u cjelini.