Aptha Corp.: Bosanska korporacija koja pomjera granice na globalnom tržištu

Posted by

U posljednje tri godine, Sarajevo je postalo dom jedne od vodećih domaćih korporacija – Aptha Corp. Ova korporacija, koja broji više od 1600 zaposlenih, razvija se kontinuirano i širi svoje poslovanje kako unutar Bosne i Hercegovine, tako i širom svijeta.

Sjedište Aptha Corp. je u Sarajevu, ali kompanija posjeduje proizvodne pogone u mnogim gradovima Bosne i Hercegovine, dok poslovnice imaju i u Hrvatskoj, Sloveniji i Njemačkoj.

U sastavu Aptha Corp. nalazi se 25 kompanija, podijeljenih u divizije proizvodnih i neproizvodnih sektora, koje pružaju širok spektar usluga uključujući proizvodnju namještaja, razvoj, logistiku, distribuciju, franšizing i investiranje.

Jedan od ključnih kupaca Aptha Corp. je svjetski poznati brend “IKEA”, čiji su objekti i restorani opremljeni namještajem proizvedenim od strane Apthe. Njihovi proizvodi su prisutni u zemljama Zapadne Evrope, Sjedinjenih Američkih Država i Azije.

Peđa Sarajlić, predsjednik uprave Aptha Corp. d.o.o., ističe da se korporacija bavi nekoliko divizija poslovanja. Prva je proizvodna divizija, sa bazom u Fojnici, koja se fokusira na proizvodnju namještaja. Druga divizija, Aptha Furniture, fokusira se na razvoj luksuznog namještaja za strane klijente, dok je treća divizija usmjerena na servisne usluge, kao i franšizu za KFC u Bosni i Hercegovini.

Koristeći tehnološka rješenja visokog standarda, Aptha Corp. je posebno ponosna na razvoj vlastitog brenda GoEs, luksuznog namještaja koji se izvozi širom svijeta, od Amerike do Japana.

Dokazani lideri u industriji, vlasnici Aptha Corp., uključujući Amela Dizdarevića, Mirzu Hurema, Ahmeta Parlića i Peđu Sarajlića, kontinuirano ulažu u rast i razvoj korporacije. Nedavno su kupili i kompaniju Stupčanicu u stečaju, što jasno pokazuje njihovu ambiciju za daljim proširenjem.

Aptha Corp. predstavlja sjajan primjer uspješne domaće kompanije koja ne samo da pomjera granice u svom poslovanju, već i promoviše bosansko-hercegovačku privredu na globalnom tržištu.