Neki bi mogli reći da se na tržištu namještaja sprema prava bitka. Dok je IKEA dosad dominirala, novi jeftini lanac namještaja, JYSK, sprema se proširiti svoje poslovanje u Njemačkoj, narušavajući tako vladavinu švedskog diva. S novim poslovnicama širom Njemačke, JYSK šalje jasnu poruku konkurenciji.
Kupci su također nastavili kupovati u više od 3.300 JYSK prodavnica u 48 zemalja svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu a kompanija je u prošloj godini privukla čak 1,2 miliona novih kupaca.
JYSK planira otvoriti još više trgovina, predstavljajući novi “Store Concept 3.0” i unaprjeđujući logistiku i osoblje.
Iako se IKEA ističe po velikim trgovinama i širokom asortimanu, JYSK se ističe kvalitetom proizvoda po pristupačnim cijenama i fokusom na urbanim sredinama.
Ovo će ne samo pojačati konkurenciju u sektoru maloprodaje namještaja, već bi moglo i promijeniti ponašanje kupaca.
IKEA, nekoć sinonim za jeftin i moderan namještaj, sada će se suočiti s ozbiljnim izazovom. Kupci s nestrpljenjem očekuju kako će ovaj razvoj utjecati na njihove kupovne navike i industriju u cjelini.